קידום באינסטגרם לרופאים: טיפים ששווים זהב!

מי שבחר לעבוד בענף הרפואה ולעסוק באחד ממקצועות הרפואה, מגלה מהר מאד כי עבודה במערכת הציבורית בלבד היא לרוב לא מספיקה על מנת להתפרנס ממשלח היד הזה כראוי, וכך הרבה מאד רופאים מחליטים בשלב מסוים לפתוח קליניקה פרטית ולהציע את השירותים שלהם לקהל הרחב. ואכן, מדובר על אפיק מצוין ודרך נפלאה להתפרנס וכן לחדד את היכולות המקצועיות, אך עם זאת צריך לזכור תמיד שזה משהו שמצריך הרבה השקעה בעיקר במובן של קידום ושיווק עצמי שחייבים לעשות כל הזמן. יש רופאים שעושים את זה טוב יותר, ואחרים למרבה הצער עדיין לא מצליחים לעשות את זה כמו שצריך, כאשר בכל מקרה צריך לזכור שהיום הקידום המשמעותי ביותר הוא דרך הרשתות החברתיות. יותר מכך, נראה כי לרופאים הפרטיים המצליחים ביותר בענף וכמובן לקליניקות הפרטיות המצליחות להן סניפים רבים – יש דבר אחד משמעותי במשותף והוא שלכולם יש חשבון אינסטגרם מצליח. אם עדיין לא התחלתם לקדם את עצמכם דרך האינסטגרם, אנחנו רוצים לתת כמה טיפים מנצחים שיעזרו.

קניית לייקים וצפיות בסטורי

חשוב לדעת שכיום, אם רוצים להרוויח פרסום מהיר ואיכותי במיוחד, ישנה האפשרות של קניית לייקים וצפיות בסטורי וזו אכן אפשרות נוחה ומשתלמת. אם לא יצא לכם לשמוע על זה, כדאי שתכירו את השירותים של אתר youhoo, שמאפשר לכם לרכוש בקלות לייקים, שיתופים וצפיות לכל התכנים הרלוונטים שאתם רוצים לקדם. נכון, יש דרכים אחרות בהן חשוב לקדם את עצמנו באינסטגרם, אבל מי שרוצה קידום משמעותי ואיכותי של תוכן נקודתי ומעוניין להקפיץ פוסטים חשובים קדימה, בהחלט יכול לשקול את האפשרות הנוחה הזו.

עמוד עסקי חובה

עדיין לכם עמוד עסקי? חבל מאד והגיע הזמן לפתוח עמוד כזה. רופאים מוכרים רבים מפרסמים עצמם דרך הפרופיל האישי וזה בהחלט לא נכון. ראשית, זה נראה פשוט חובבני ולא רציני ופוגע בתדמית שלכם ברשת. שנית, חשוב לדעת שבפרופילים העסקיים יש הרבה יותר אפשרויות קידום שלא קיימות בפרופילים רגילים וזה משהו שיעזור לכם עם הזמן לקדם את העסק שלכם. אם עדיין אין לכם פרופיל עסקי, זה הזמן לפתוח אחד כזה.

קידום ממומן

חשוב לזכור שממש כמו בפייסבוק, גם באינסטגרם ניתן להעלות תכנים ממומנים וזאת דרך נפלאה להגיע לקהל יעד חדש ואיכותי. אגב, הפרסום באינסטגרם נעשה דרך מערכת הפרסום של פייסבוק וזה ממש נוח ופשוט לעשות את זה. כמו כן, אפשר לממן את הפוסטים בפיד, אבל לא רק. כיום ישנה גם אפשרות לסטורי ממומן, כזה שמופיע באקראי אצל קהל היעד שלכם כשהם צופים בסטוריז האחרים.

קידום באינסטגרם לרופאים: טיפים ששווים זהב!

איך עושים תוכן ויראלי שהוא גם מקצועי?

זאת אולי השאלה החשובה ביותר שאתם צריכים לשאול את עצמכם בתור מי שעוסק בתחום. מצד אחד אתם רוצים ליצור תוכן שהרבה אנשים יראו, אך מצד שני בגלל שאתם רופאים ועוסקים בתחום רציני, אתם לא רוצים ליצור לעצמכם תדמית שטותניקית ולא רצינית. לכן, חשוב קודם כל להעלות תכנים מקצועיים שמשקפים את הידע שלכם. אם אתם רופאי עיניים לצורך העניין, אפשר להעלות סרטונים של טיפים לשמירה על העיניים מנזקי המסכים או בזמן טיול, תמונות לפני ואחרי טיפולים או עדויות של לקוחות מרוצים. נכון, חשוב לכוון לתוכן ויראלי שיצפו בו הרבה אנשים, אבל קודם כל צריך לזכור שחובתכם היא לייצר תוכן מקצועי ורציני שישקף את העבודה שלכם.

כך או כך – אנחנו ממליצים להתחיל לקחת את האינסטגרם ברצינות הראויה לו מפני שמדובר באחת הפלטפורמות החשובות ביותר כיום.

אולי תאהב גם